Jag vill ut och hitta på saker. Gå ner i vikt och bli snygg och attraktiv så att jag får tillbaka självsäkerheten och leva mer av livet. Nu sitter jag alltid hemma och kilona ökar menas jag blir allt fulare och fulare. Jag börjar känna en depighet smyga sig på och en viss meningslöshet. De enda jag kan komma på att ta mig utanför lägenheten är att ta nån tråkig promenad. Jag kan inte komma på nån rolig grej att göra och när jag sitter och spelar går de i tankarna att fetet växer på mig. Som en äcklig massa som äter upp mina konturer och förvandlar mig till en fet oformlig falukorv...

Riktigt nere idag (såhär tänker jag då)

Allmänt Kommentera

Jag vill ut och hitta på saker. Gå ner i vikt och bli snygg och attraktiv så att jag får tillbaka självsäkerheten och leva mer av livet. Nu sitter jag alltid hemma och kilona ökar menas jag blir allt fulare och fulare. Jag börjar känna en depighet smyga sig på och en viss meningslöshet. De enda jag kan komma på att ta mig utanför lägenheten är att ta nån tråkig promenad. Jag kan inte komma på nån rolig grej att göra och när jag sitter och spelar går de i tankarna att fetet växer på mig. Som en äcklig massa som äter upp mina konturer och förvandlar mig till en fet oformlig falukorv...