Jag känner mig hela tiden orolig. Jag är väldigt orolig för sjukdomar, olyckor och oförutsägbara händelser helt enkel och jag tror jag börjar närma mig att bli en hypokondriker utöver mina tvångstankar :( Jag vill bara kunna slappna av och njuta av livet och en del av mig säger ju att det bara är att strunta i tvångstankarna och njuta av livet men hur lätt det än låter så är det inte lika lätt i praktiken. Jag har haft tvångstankar så länge att de har en stark makt över mig och jag har väldigt svårt att gå emot dem. För mig är tvångstankar nästan naturliga så jag är så van vid dem att jag nästan missar vissa att de faktiskt tvångstankar och inte nått som man gör naturligt. 
 
Känner mig så trött och ledsen just nu..

Orolig

Allmänt Kommentera
Jag känner mig hela tiden orolig. Jag är väldigt orolig för sjukdomar, olyckor och oförutsägbara händelser helt enkel och jag tror jag börjar närma mig att bli en hypokondriker utöver mina tvångstankar :( Jag vill bara kunna slappna av och njuta av livet och en del av mig säger ju att det bara är att strunta i tvångstankarna och njuta av livet men hur lätt det än låter så är det inte lika lätt i praktiken. Jag har haft tvångstankar så länge att de har en stark makt över mig och jag har väldigt svårt att gå emot dem. För mig är tvångstankar nästan naturliga så jag är så van vid dem att jag nästan missar vissa att de faktiskt tvångstankar och inte nått som man gör naturligt. 
 
Känner mig så trött och ledsen just nu..